1-بعد از ثبت نهایی نمره توسط استاد ، دانشجو می تواند در بازه زمانی یه هفته بعد از ثبت نهایی نمره درخواست
تجدید نظر ثبت نماید(با امکان ثبت پیام دلخواه برای استاد)2-پس از سپری شدن مهلت یک هفته، استاد درخواست دانشجو را بررسی می کنه.3-درصورت رد درخواست موضوع تمام است.(با امکان ثبت پیام دلخواه برای دانشجو)4-در صورت موافقت استاد، آیتم دلیل موافقت انتخاب و نمره جدید در سیستم ثبت می شود.5-نمره توسط دایره امتحانات به شورا ارجاع و در صورت تایید شورا ، نمره جدید(با امکان تغییر توسط شورا) به همراه
شماره صورتجلسه شورا توسط کارشناس امتحانات در سیستم ثبت و در کارنامه دانشجو اعمال می شود.